Wat is dokter ten Tusscher een fijne kinderarts! Vanaf het eerste moment straalde hij zoveel warmte en vriendelijkheid uit dat zelfs onze zeer eenkennige dochter zich al snel op haar gemak voelde. Niet alleen heeft hij oog voor het kind op zijn spreekuur, maar ook voor de ouders én broertjes en zusjes. Zijn geduld en duidelijke uitleg maken de bezoeken prettig en geruststellend. Hij neemt écht de tijd en zorgt ervoor dat iedereen zich gehoord voelt. Wat hem extra bijzonder maakt, is zijn aanstekelijke glimlach en het oprechte enthousiasme waarmee hij zijn werk doet. Mijn dochter noemt hem lieve dokter Gavin. Naast zijn kunde heeft hij een natuurlijk talent om kinderen en hun families op hun gemak te stellen. Wij zijn ontzettend dankbaar voor zijn goede zorgen!
Al vanaf de geboorte se beste kinder arts voor mij geweest en nu ik 18 ben helaas moeten verlaten, bedankt voor alle mooie jaren!
Luistert goed naar het kind en is heel aardig, kan ook goed een leuk gesprekje aanknopen en dat stelt ook gerust. Als de arts iets gaat doen legt hij eerst uit wat hij gaat doen. Top arts!
Mijn beide kinderen voelden zich ontzettend op hun gemak.
Heel fijn dat we langs mochten komen en dat Gavin J. wilde onderzoeken. Ik maakte mij goed zorgen.
Dokter Gavin is echt een hele aardig en empathische dokter. Mijn dochter en ik voelden ons allebei erg op ons gemak.
De toegankelijkheid van de Kinderpoli was ontzettend fijn. We konden nog contact opnemen, terwijl de behandeling eigenlijk al klaar was.
Persoonlijk en zorgvuldig. Ook dat jullie er zijn en in de buurt. De algehele check gaf ook rust. We wisten vervolgens dat er niets ernstigs was met J.
Top dat er altijd toestemming wordt gevraagd aan het kind voor handelingen.
Afspraken kunnen gemaakt worden via e-mail en door het inspreken op de voicemail (dan wordt u teruggebeld).